„Cel mai bun vaccin impotriva bolilor infectioase comune este o dieta adecvata.” (Organizatia Mondiala a Sanatatii)

„Scleroza multipla, o boala ce in final isi lasa victimele complet paralizate, este una dintre afectiunile de care sufera mii de oameni din lumea vestica. Si totusi, aceasta boala este complet necunoscuta africanilor, asiaticilor si sud americanilor care nu au „beneficiat” de excelenta medicina vestica. Scleroza laterala amiotrofica, o boala teribila a sistemului neuromuscular este, de asemenea, necunoscuta de toti cei din zonele mentionate. Aceeasi situatie este si cu miopatia si distrofia musculara intalnita numai la vestici. Epilepsia care este in crestere in tarile dezvoltate este foarte rar intalnita in celelalte tari. Nevrozele anxioase, nevroza compulsiva si, in general, bolile mintale severe de care sufera milioane de pacienti din lumea vestica sunt aproape necunoscute in aceste grupe ce nu au „beneficiat” de medicina moderna si vaccinare.” ( din discursul profesorului Georges Vithoulkas, 1994 , Parlamentul Suediei ).

miercuri, 30 decembrie 2009

Pandemia Sclavilor: Vaccinul si gravidele


Există foarte multe lucruri pe care NU TREBUIE să le ştim. Căci stăpânii nu împărtăşesc sclavilor nici cunoştinţele şi nici secretele lor. Aşa a fost de când lumea.
Dar se pare că lumea se schimbă. Iar sclavii au început să înveţe, să ştie. Să ştie prea multe.
Şi de aici, revolta. A început spartachiada, domnilor!
În 1998 a fost decernat Premiul Nobel pentru medicină americanilor Louis José Ignarro, Robert F.Furchgott şi Ferid Murad (un spaniol, un german şi un arab) pentru descoperirea facută cu aproape un deceniu înainte asupra rolului pe care îl joacă monoxidul de azot în sistemul imunitar. Astfel de aproape 20 de ani se ştie că posedăm de fapt „două sisteme imunitare“, iar că celulele ajutătoare T (limfocitele) sunt de două feluri: Th1 şi Th2.
Th2 se ocupă cu imunitatea umorală, deci cu susţinerea producerii de anticorpi, în timp ce Th1 susţine linia de apărare celulară, imunitatea celulară. Th1 ajută celulele să elimine agenţii patogeni pătrunşi în celule cu ajutorul monoxidului de azot (NO).
Aceste revoluţionare cunoştinţe, nu mai vechi de circa 15 ani, nu sunt aduse la cunoştinţa „sclavilor“, căci ele au implicaţii care nu convin absolut de loc medicinei şcolastice şi concernelor farma. Căci dacă Th2 prin producţia de anticorpi acţionează împotriva agenţilor patogeni extracelulari, celulele Th1 prin acţiunea lor sunt eficace contra agenţilor patogeni intracelulari, respectiv virusurilor, fungiilor, mycobacteriilor, etc.!!! Ceea ce înseamnă că un dezechilibru în sistemul imunitar şi o inhibare a celulelor Th1 lasă organismul „descoperit“ în faţa atacurilor virusurilor. În principiu anticorpii şi celulele Th2 joacă un alt rol în organism, fiind eficace împotriva structurilor celulare mari (bacterii, toxine,etc).
În perioada de sarcină, în sistemul imunitar al femeii gravide se produce un fenomen pe care numai genialitatea naturii (şi necesitatea vieţii însăşi) îl putea concepe. Celulele Th1 sunt inhibate, pentru a nu fi atacat embrionul!!! Ceea ce ar duce la imposibilitatea îndeplinirii sarcinii şi deci, însăşi viaţa nu ar fi posibilă.
Aceste lucruri le cunosc stăpânii. Dar mai nou şi noi, sclavii!
Pentru ca un vaccin să fie aprobat pentru folosire şi administrare, trebui să îndeplinească anumite condiţii, printre care una dintre cele mai importante este să provoace o creştere a titer-ului anticorpilor. (numărul anticorpilor, deci o reacţie a sistemului imunitar). Tocmai de aceea se introduc în vaccinuri andjuvaţi (întăritori), căci sistemul imunitar nu reacţionează prin sporirea numărului de anticorpi la nişte virusuri moarte (sau slăbite) dintr-un vaccin. În orice caz nu reacţionează suficient de tare pentru a îndeplini condiţia de creştere evidentă a numărului anticorpilor.
Doar că, şi asta ştiu „stăpânii“, în momentul în care se „provoacă“ o creştere a numărului de anticorpi (deci o stimulare a celulelor Th2) se provoacă automat şi o creştere a numărului de celule Th1!!!
Ori tocmai acest lucru este EXTREM DE PERICULOS ÎN CAZUL UNEI FEMEI ÎNSĂRCINATE. Organismul ei a inhibat producerea de celule Th1, iar noi venim, din afară, şi stimulăm artificial această producţie, creştem forţat numărul de celul Th1 prin intermediul vaccinurilor.
Consecinţa? Există pericolul unor avorturi (deci o respingere a embrionului ca fiind considerat
– ceea ce de fapt şi este – un corp străin) sau pericolul naşterii unor copii cu malformaţii.
Acest lucru îl ştiţi de cel puţin 15 ani, domnilor „stăpâni“!
În cazul femeilor însărcinate, o vaccinare (indiferent cu ce fel de vaccin) NICI NU POATE INTRA ÎN DISCUŢIE, căci reprezintă un pericol major atât pentru mamă cât şi (mai ales) pentru copil.
De ce nu se cunosc îndeajuns aceste lucruri? De ce se recomandă vaccinarea femeilor însărcinate?
Dar oare ce are mai multă valoare pentru stăpâni, câştigul material sau viaţa unui sclav? Ce ar avea stăpânul de câştigat? Şi cui îi pasă de sclav?
Bertold Brecht spunea în „Viaţa lui Galilei“ : „Cel care nu ştie adevărul este un ignorant. Dar cel care ştie adevărul, şi-l numeşte minciună, este un ticălos“.
Lumea se schimbă, domnilor! A început spartachiada! Ignoranţii încep să cunoască adevărul. Noi, sclavii, ne schimbăm!
Voi însă, „dositorii” adevărului, nu! Rămâneţi cum a zis Brecht!
Spartacus Qui Bonus

sursa: Nostrabrucanus

8 comentarii:

  1. buna.sunt deja mama a doua fete,una de trei,si alta de un an.sunt insarcinata in 24 de saptamani,iar medicul ginecolog mi-a sugerat sa fac vaccinul impotriva ah1n1,pt ca si eu,si sotul meu avem contact cu multe persoane pe zi.Marturisesc ca sunt tare confuza.........pe de o paret,in baia mare,unde locuiesc eu,au fost 2 cazuri de deces din cauza gripei,doua femei insarcinate,impreuna cu copilasii lor.Pe de alta parte,mi se pare ca nu se dau informatii concrete despre motivul care a dus la aceste decese.Noi ne dorim tare mult sa fie copilul bine,si nici macar nu m-as gandi la vaccin daca nu as fi insarcinata
    .Nu stiu nici -de ce-in cazul in care mama ia virusul se dispune automat la intreruperea sarcinii sau cezariana
    Imi puteti da mai multe detalii?ca precis sunteti impotriva vaccinarii....dar se vorbeste asa putin despre cazurile de graviditate?!
    marinela horotan

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana nu de mult, vaccinul de orice fel era contraindicat din start femeilor gravide. Totusi, cu toata recomandarea medicului dvs., daca o sa cititi pe prospect, o sa aflati ca vaccinul nu este recomandat femeilor gravide.
    Din cate am citit insa, vaccinul nu-i bun decat pt. a genera boli imune si a face rost de clienti pe viata mafiei farmaceutice, deci ca atare nu-l recomand deloc niciunei persoane.

    Va redau cateva relatari ale unor femei gravide care au facut vaccinul la recomandarea medicului...:

    "o says:

    M-am vaccinat antigripal ( sezoniera nu H1N1) si eram insarcinata in 8 saptamani. 3 zile mai tarziu am pierdut sarcina. Nu am de gand sa-mi fac [vaccinul] H1N1. October 26, 2009 at 11:07 am

    (2) Regrets says:

    M-am vaccinat cu ambele vaccinuri joi. Eram insarcinata in 9 saptamani.Duminica am pierdut sarcina. Mai multi doctori mi-au spus sa ma vaccinez cu aceste vaccinuri. Acum mi-as dori sa fi urmat instinctul meu si sa nu ma fi vaccinat DELOC! October 29, 2009 at 8:33 am

    (3) :( says:

    Lucrez intr-un spital [..] si mi s-a spus ca “beneficiile [vaccinarii] sunt mai mari decat riscurile”. L aora 1AM am fost vaccinata, la ora 3 AM au inceput sangerarile si crampele, la 3PM am pierdut sarcina. Voi decideti. October 31, 2009 at 1:29 pm

    (4) sue says:

    Mi-a fost administrat vaccinul H1N1 si la 24 de ore am pierdut sarcina. October 31, 2009 at 8:25 pm

    (5) Linda Hill says:

    Nora mea era insarcinata in 10 saptamani si si-a facut vaccinul H1N1 vineri. In aceeasi noapte a pierdut sarcina. November 1, 2009 at 9:58 pm

    (6) Stephanie says:

    Am primit vaccinul H1N1 acum o saptamana. Acum sunt [insarcinata] in 5 saptamani. Pana acum sunt bine. November 2, 2009 at 10:52 pm

    (7) SoSorry says:

    Eram atat de nerabdatoare sa-mi fac vaccinul H1N1 saptamana trecuta si nu se facea decat pentru femeile gravide. Eram gravida in 6 saptamani, m-am vaccinat si in ziua urmatoare au inceput contractiile si am pierdut sarcina. Am avut alte 2 sarcini fara probleme pana acum, niciodata nu am pierdut vreo sarcina si nici nu am avut probleme. Doctorul meu crede ca sunt nebuna ca ma gandesc la o legatura cu vaccinul, dar daca nimeni nu se uita [la aceste conexiuni] alte femei nu vor afla. Imi pare foarte rau ca mi-am facut vaccinul. November 3, 2009 at 4:30 pm

    (8) Connie says:

    si eu am fost vaccinata cu vaccinul H1N1 in data de 22 octombrie si pe 25 octombrie s-au declansat contractiile, la o sarcina de 16 saptamani; abia auzisem prima data bataile de inima si totul era ok cu sarcina mea pe 16 octombrie. PE 28 octombrie s-a rupt apa si pe 29 octombrie am nascut un copil mort, baiat si nimeni nu-mi poate spune de ce .. Toti imi spun ca nu-i din cauza vaccinulu dar nu cred. Copilul meu crestea in mod corect si fiecare vrea sa exonereze vaccinarea. Eu spun- daca va vaccinati si pierdeti sarcina si daca se poate face o autopsie faceti-o. November 3, 2009 at 4:34 pm

    (9) Connie says:

    Si eu cred ca treuie facut ceva si examinat cu atentie ceea ce este legat de aceasta vaccinare pentru ca majoritatea femeilor sunt consiliate ca-i doar ceva ce se intampla [pierderea sarcinii], dar am avut 2 sarcini normale si am 2 copii sanatosi si cand am primit acest vaccin, in timpul celei de-a treia sarcini, copilul meu nu mai este. Contact me at connie.adams@rocketmail.com ; November 4, 2009 at 10:12 pm"

    Si link-ul:
    http://nostrabrucanus.wordpress.com/2009/11/09/pandemia-sclavilor-sfantul-vaccin-copiii-femeile-gravide-si-cele-400-de-coincidente-necesare-2/

    RăspundețiȘtergere
  3. Situaţia din România, luni, 4 ianuarie 2010: 5.750 de cazuri din care 63 decese datorate virusului AH1N1 (gripa porcină).
    http://www.hotnews.ro/stiri-doctorh_actualitate-6782360-ministerul-sanatatii-alte-42-cazuri-noi-gripa-virus-ah1n1-ultimele-24-ore-trei-persoane-murit.htm
    O parte din "vină" o poartă rudele şi prietenii lor, care, nevaccinaţi fiind, au transmis boala...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, ca sa vezi... pt. cei aprox. 2000 de romani care mor anual de tuberculoza, cine-i de vina, ca vaccin BCG se face ...?!! Si ca un fel de "coincidență", in Olanda unde nu se vaccineaza BCG, nu exista tuberculoza.

    RăspundețiȘtergere
  5. va dati seama cati ar muri daca nu s-ar face vaccinare bcg? probabil 200000. vaccinul bcg nu asigura o rata de succes de 100%, asta se stie. atitudinea voastra nu are nimic in comun cu ortodoxia, mai curand cu ceva neoprotestanti fanatici sau cu cine stie ce secte orientale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai perfecta dreptate, mc. Concernele farmaceutice nu au nimic de a face cu credinta, fie ortodoxa, catolica, protestanta sau de care vrei tu. Crestina adica!
    Caci fiecare dintre acestea respecta cele zece porunci.
    Le respecta oare si industria farmaceutica, si medicina alopata?
    Sa nu minti! Poti nega faptul ca atat concernele farma cat si Organizatia Mondiala a Sanatatii mint de ingheata apele? Daca da, mai stam de vorba, dar cu fapte concrete, nu cu „insinuari“ de gen campanie electorala, cum ai postat adineaurea!
    Sa nu furi! Poti nega faptul ca tot ceea ce face industria farmaceutica, prin inselaciune si desinformare, nu are alt scop decat profitul financiar? Iar banii care se platesc pentru aceste „gunoaie“ sunt banii publici, deci ai nostri, ai platitorilor de impozite! Nu-i aceasta oare o forma de furt?
    Sa nu ucizi! Poti nega faptul ca sute de mii de oameni mor anual ca urmare a efectelor secundare ale medicamentelor (si aici intra si vaccinurile) precum si a terapiilor gresite. Doar in USA anual 300.000 de persoane. Sau preferi sa vorbim despre sistemul medical din Romania, care este asa cum este.
    Cunosti porunca Iubeste-ti aproapele? Ai cumva naiva impresie ca industria vaccinurilor face vaccinuri pentru a ne mentine sanatosi? Din dragoste pentru nou? Sau din dragoste pentru realizarea unor profituri uriase!

    Ah, pardon!
    Matale insinuezi cum ca noi am fi necrediciosi, nu?
    Deh, sa stii ca nici credinta oarba si prosteasca (in gogosile pe care ti le-a vandut medicina si industria farmaceutica) nu are nimic de a face cu religia.
    Atunci cand nu esti de acord cu un anumit lucru, nu inseamna ca esti ne-credincios. Nici Galileo nu a fost de acord cu „Pamantul in centru Universului“, si asta nu insemna ca nu era credincios crestin. Dar era cat pe ce sa fie ars pe rug de unii ca Dvs., mc, care il considerau eretic pentru ca avea o alta opinie.

    Si acuma, mc, direct la subiectul bcg. Tuberculoza este o boala a saraciei , nu a ne-vaccinarii. D-aia nu-i TBC in Olanda. Daca nici acest lucru inca nu-l stii, de ce nu-ti iei timp sa te informezi in liniste, sa citesti si parerile alternative, cu atentie si spirit de discernamant.

    Sanatate multa,
    Spartacus Qui Bonus (sau mai scut Quibono)

    RăspundețiȘtergere
  7. esti multumit ca a murit Toni?

    esti multumit ca mor zeci de oameni?

    Discreditam in continuare stiinta?

    Credem in continuare in bazaconii?

    RăspundețiȘtergere
  8. Danezia,

    1- cine-i Toni?
    2-oamenii au murit intotdeauna, sau crezi ca prin vaccinare devii vesnic. Numeni nu traieste vesnic. Dar poate trai mai bine, atata cat are de trait.
    3-cand critici ceva ce nu este (inca) bun in stiinta nu inseamna ca o discreditezi. Din critica s-a nascut intotdeauna progresul. Si am impresia ca confunzi stiinta cu afacerile oneroase ale cartelelor farma.
    4-Ai dreptate, crezi in continuare in ceea ce ti-au spus profesorii la scoala, asa cum am facut si eu multa vreme. Adica in bazaconii, cum le spui. Fiecare este insa liber sa creada in ce vrea.
    Sanatate.

    RăspundețiȘtergere

„Cel mai bun vaccin impotriva bolilor infectioase comune este o dieta adecvata.” (Organizatia Mondiala a Sanatatii)

„Scleroza multipla, o boala ce in final isi lasa victimele complet paralizate, este una dintre afectiunile de care sufera mii de oameni din lumea vestica. Si totusi, aceasta boala este complet necunoscuta africanilor, asiaticilor si sud americanilor care nu au „beneficiat” de excelenta medicina vestica. Scleroza laterala amiotrofica, o boala teribila a sistemului neuromuscular este, de asemenea, necunoscuta de toti cei din zonele mentionate. Aceeasi situatie este si cu miopatia si distrofia musculara intalnita numai la vestici. Epilepsia care este in crestere in tarile dezvoltate este foarte rar intalnita in celelalte tari. Nevrozele anxioase, nevroza compulsiva si, in general, bolile mintale severe de care sufera milioane de pacienti din lumea vestica sunt aproape necunoscute in aceste grupe ce nu au „beneficiat” de medicina moderna si vaccinare.” ( din discursul profesorului Georges Vithoulkas, 1994 , Parlamentul Suediei )

HARTĂ ARTICOLE

Vaccination Could kill or destroy your children PROOF!

TVR -exterminarea romanilor-STERILIZAREA FETELOR SI FEMEILOR

Merk si vaccinurile cancerigene

Mercurul